Karakuzummm Doktora götürmüştük poposu yırtık dedi hala devam edince başka doktora götürdük oda öyle bir şey yok popsu yırtık değil bu çocuğun dedi ama çok ağlıyor osurunca başına böyle bir şey gelen var mı