Smyrhcr doktorlar hep en kötüsünü söylüyorlar çünkü beyindeki hasardan emin olamıyorlar benim bebeğimede her şey net tedavi başlandı ama hala şöyle böyle diye açıklama alamıyoruz beyin gelişmeye devam ettiği için bıraktığı hasarı gelişmeyi filan ön göremiyorlar çocuk nöroloğu böyle diyor bize hep düzenli ilaç ve takiple yaş yaş gelişmeye göre her şey çıkacakmış ortaya
inşallah düzelir evladınız üzülmeyin sıkıntı neyse bi anlarlarsa tedavisinide olur çıkar gelir inşallah siz çok süt sağın dua edin yapabilecek tek şey bu zor ama tek çare bu