Sevgili anneler 2 gündür bebeğimin idrarında ağır bir koku var ilk çişte hafif sonra koku ağırlaşıyor keskim bir koku var bu beni rahatssız etti enfeksiyon dan süphelendim doktora gittik herşeyi temiz çıktı hatta ultrason da böbreklerine bile bakıldı
En sonunda doktorumuz anne covit olabilir demiş kokuyu ağır aldığım için bana pek mantıklı gelmedi baş ağrım yok koku kaybı yok evden dışarı bile çıkmıyorum böyle bir durum yaşayan var mı yada herşeyi temiz çıkıp erkek bebeği olup idrarı ağır kokan var mı şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim