Hsrtgndz Bayanlar yukarda yazdığım gibi bu durumdayız ve çok sancı çekti dün gece toplasan 1saat uyumadı gece gündüzde 2saat uyudu sadece dışlerini kasiyinca rahatlıyor sakinlesiyor siz bu dönemde dış için ne tür ilaçlara başvurdunuz neler kullandınız?
Ctrzsntrk Hsrtgndz çok ağrısı olduğu zaman calpol veriyorum bide doğal bi kür var ondan diş etlerine sürüyorum
Bebek2020 Hsrtgndz Dişin geldiğini nasıl anlıyorsunuz. Etleri mi yumuşak. Çünkü benim bebeğimde 7 ay 8 günlük önceden geceleri ağlayarak uyanırdı. 2-3 gündür gündüzleri birden ağlamaklı oluyor. Diş etlerine bakıyorum yumuşak değil. 🤷🏻♀️
Ctrzsntrk Hsrtgndz agri kesici diş jellerine başvurmadık doktorumuz önermedi zaten diş çürüklerine yol açıyormuş
Ctrzsntrk Hsrtgndz doğal kür şöyle soğanı rendeliyorum suyunu sıkıyorum içine de birkaç damla karanfil yağı damlatıyorum dolapta bekletiyorum soğuyunca diş etlerine sürüyorum masaj yapıyorum hafif hafif
tubaden Ctrzsntrk bebeğiniz ne kadarlık bizde çok diş ağrısı çekiyoruz ama daha 5 gün sonra 4 aylık olucak 😔
Hsrtgndz Bebek2020 dış etlerine vakiyorum hem sert hem de dış alttan geliyor görünüyor deri altı gözüküyor birde kasiyinca dışını rahatlıyor bırakınca agliyor
Ctrzsntrk Hsrtgndz evde kendim yapıyorum bu karışımı , biraz acı oluyor evet ama ağrısını alıyor kendinizde tadına bakabilirsiniz o kadar kötü bi tadı yok uyusturuyor orayı bi süreliğine
hilaliii Hsrtgndz hayır canım bizim diş sorunumuz hala olmadı dişimiz de çıkmadı ama burda bir anneden duydum zeytinyağının içine karanfil katmış 3-4 tane 1 gece beklemiş sürmüş çok iyi geldi yazmıştı postu bulabilirsin veya internetten bakabilirsin istersen ayrıntılı şekline