Merhaba arkadaşlar. Oğlum 17 aylık doğduğundan beri emerken kafasından su gibi ter akıyor. İlk zamanlar kilolu olduğu için terliyor sanıyorduk yürümeye başlayalı kilosu kalmadı ama hala terliyor öyle böyle değil su akar gibi ter akıyor. Bu arada vitaminlerinde sıkıntı yok. Başına böyle bir şey gelen var mı ? Neden bu kadar terliyor ?