Hasret_AliAsaf Arkadaşlar oğlum 1 yaşında mama sandalyesinden kendini attı arkamı dönüp sesi duymam bir oldu kafasını falan çarpması poposunun üstüne düştü ğlamadında şuan oyun oynuyor bişey olmuş mudur sizce
Immomy Hasret_AliAsaf popsunun üstüne düştüyse bir şey olmamıştır herhalde canım elleyince ağlıyormu beline vs?
turunculuanne Hasret_AliAsaf bebekle kusma var mı 2-3 saat uyutmayıp takip edin. Telefonun ışığıyla göz bebeklerini kontrol edin büyüyüp küçülüyor mu. Gerçi kafasını çarpmadı demişsinşz zaten ama.. Bir de kol bacak vs uzuvlarını kontrol edin ağrı falan var mı. Geçmiş olsun çok
Mysunshines17 Hasret_AliAsaf Geçmiş olsun inşallah bir şey yoktur nasıl bir mama sandalyesiydi acaba ki kendini yere atınca devrildi ay Allah korusun yoktur bir şey ya
Hasret_AliAsaf Immomy heryerini kontrol ettim dokundum bir tepki vermedi ağlama falan yürüyor oyun oynuyor
Hasret_AliAsaf Chicco marka olanlardan ayağa kalkabiliyodu ama yapmıyordu Bayadır yanında bulaşıkları makinaya atıyordum sesle arkamı dönünce yerde gördüm şok oldum inşaallah bişey olmamıştır
gezentianne Hasret_AliAsaf ayağını koyabileceği mama sandalyeleri coo tehlikeli dikkat edin geçmiş olsun