Fatmatlas2106
Benim bebeğim de tam 7 aylık. 3. Ayından beri kendi başına uyku konusuna mesafeli🙄Yani şöyle ki ayakta sallama beşikte sallama vs vs yöntemlerin hiçbirini kabul etmiyor. Sadece memede uyuyor. Eğer çok uykusu varsa ki bu çok nadir o zaman da omzuma ya da göğsüme kafasını koyup uyuyor. Gündüzleri kurulmuş saat gibidir 3-4 saatte bir birer saat uyur. Ama uyuma yöntemi hep aynı. Ben gündüzleri uyuduğunda bebek arabasına koyuyorum mık mık yaptıkça sürüyorum salondan mutfağa devam ediyor şapşik😁
Ama gecelerimiz hala kabus gibi. Sadece şunu söylemek istiyorum gece 2-3 ten aşağı uyumazdı bir ay öncesine kadar gündüz de 10 gibi kalkardı. Gece de saat başı uyanıp ya emecek ya kucağımda devam edecek uyumaya.
Benim bünye iflas ettiğinde ilk olarak uyku saatlerini düzenlemeye karar verdim. Şimdi saat 8 gibi odamıza çıkıyoruz yarım saate falan uyuyor. Sabah da 7 gibi kalkıyor. He tabi ki gece hala saat başı uyanıp ağlıyor emmek istiyor. Ama erken yatıp erken kalkma sorununu çözdüysem bunu da çözerim inşallah diye düşünüyorum. Gerçekten çok zor allah yardımcımız olsun. Benim kızım da meme bağımlısı sizinki gibi. Yani eminim ki aç olduğu için emmiyor zilloş. Öyle programlamış o küçük beyninde. Meme eşittir uyku🙈
Hep diyor ya uzmanlar bebekler için rutin çok önemli diye. Kesinlikle öyle. Gece oldu uyku vakti algısı çok önemli. Kediler köpekler uyudu kızım, güneş uyumaya gitti hadi ay dedeye iyi geceler diyelim kızım, pijama giyelim altımızı değiştirelim babayı öpelim odamıza gidelim kızım diye diye akşamları evin salonunu unutuyorsunuz tabi o ayrı 🥺
He bir de alerjik bir bebek değilse gece yatmadan bir saat önce yoğurt yedirin derim ben. Bir de emdikten sonra üstten gazını çıkartmadan yerine koymayın. Sonra onun için uyanıyorlar.
Tekrar kolaylıklar dilerim tüm annelere..