Benim 3 aylikken dökülmeye başladı bebeğim 7 aylik oldu biraz durdu dökülmesi elseve dökülme karşıtı şampuan var ondan kullanıyorum, saçlarım uzundu bide boyatmistim o yüzden de çok döküldü kestirdim saçımı kestirdikten sonra duştan sonra çok rahat ediyorum tarıyorum bi kaç tel geliyor sadece saçlarınız uzunsa bu donem bitene kadar kestirmenizi öneririm bide söylediğim şampuan etkili oluyor.