Arkadaşlar 2.5 aylık bebeğimin gündüz uykuları 30. Dk da sonlanıyor. Nadiren 45 dk. Bu uykuları hemen tekrar uyutarsk 1.5 saate tamamlıyorum. 1 aydır falan böyle yapıyorum ama hiç bir gelisme kaydedemedik yani hala 30. Dk da uyanıyor. Uyanmadan hemen önce dürtmeyi de denedim döngüyü atlatmasi için oda olmadı. Allah aşkına bu kısa uykulara bir çözüm bulan var mı.
Gece uykuları düzenli emmek harici uyanmaz. Akşam 8 de yatar Sabah 7 de kalkar.