Birhemsireanne__ Benim oğlum 4 aylık olmadan başlamak zorundayım 😔Ben köy okulunda çalışıyorum 15 şubatta açılıyor .Hiç başlamak istemiyorum. Benimde süt iznim var ama 6 aya kadar 3 saat. 1 yaşına kadar 1 buçuk saat 🤔O da okul idaresinin insiyatifine bağlı. Köy olunca ha deyince çıkıp eve de gidemiyorsun. Kafam çok karışık. Uykularım kaçıyor 😔