Bebeğim doğduğundan itibaren hep ıslak mendil kullanıyordum,pamuk kullanmak aklıma bile gelmemişti.Hep böyle alıştık,böyle gördük çünkü.Fakat bebeğimin poposunda alerj kaynaklı ciddi pişik ve mantar oluştu.Her ne kadar en iyi kremleri kullansamda çok iyi bir tedavi olmuyordu.Daha sonra poposunu pamukla temizlemeye karar verdim.Birkaç gün içinde pişiğimiz yok oldu.Islak mendillerin pişiği tetiklediğini düşünüyorum.Bu deneyimimi sizlerle paylaşmak istedim.Sizin görüşleriniz nedir?