Dogamm benim oğlumda 4buçuk aylık meme reddi yapıyor. 3 aylıkken başladı red etmeye bende 2 saatte bir emzirmeye çalıştım çünkü normalde memeden ayrılmayan bir bebekti. Ama fazla geldiğini anladım şu anda 3 3,5 saatte bir emziriyorum en azından acıkıyor ve emiyor ya da acıktıysa emmiyorsa uyuyunca emziriyorum uyanıkken almıyor. Doktoruma sordum saat aralığı yeterli dedi. Ama bu süre de ya 3 ya da 4 dk emiyor sonra hemen dikkati dağılıyor. sizce bu yeterli mi 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️