Ya bu annelik kadar zor birşey yok gerçekten 😟 insan bişeyin üstüne düştükçe o şey daha çok kayboluyor gidiyor elinden onu çok net anladım. Hele bu emzirme 🤱 problemleri hiç bitmez mi ya 🤦🏻♀️ Ne kadar emzireyim aman çocuğum anne sütünden mahrum kalmasın diye uğraşıyorsam hep ters tepiyor. Aylardır süregelen meme reddi bebek emmediği için stres. Stres yüzünden sütün azalması bir kısır döngü resmen. Tam bebeğimi memeye döndürüyorum bu seferde regl dönemim geliyor. Sütüm bir anda bıçak gibi kesiliyor. Geceleri çok rahat doyurabildiğim çocuğuma süt veremiyorum. Bu sefer dayıyorum mamayı. Tekrar mama alışkanlığı geri dönüyor. Yine başa sarıyorum. Artık delircem bide öyleki regl dönemim 10 gün. 10 gün boyunca mama desteği memeyi unutturuyor çocuğuma. Artık çok yıprandım bebeğim 5 aylık ve neredeyse 3 aydır bu durumla savaşıyorum. Acaba var mı bnm gibi aynı sıkıntıyı yaşayan anneler ? Biraz desteğe ihtiyacım var çünkü pes etmek üzereyim. Çok ama çok yoruldum 😔