Merhaba anneler kızım 3,5 aylık. Akşam 8-9 arası uyutuyoruz. Böyle olunca bazen aralıksız 5 saat bazen de 1 kez uyanarak yaklaşık 5 saat uyuyor. Ama o ilk uyanmadan sonra bir daha doğru dürüst uyumuyor. Yarım saate bir uyanıyor. Sürekli uykuda inliyor vs. Kısaca bizim gece uykusu berbat oluyor. Bazen de sabah olmuş gibi kalkıp oynamak istiyor gülmeye çığlık atmaya başlıyor. Sabaha karşı çok zorlanıyoruz. Siz nasıl yapıyorsunuz? Bazıları diyor ki geç uyutun.. ama bebeklerin en geç 8 gibi falan uyuması gerekmez mi? Nasıl bi çözüm bulabilirim lütfen yardım edin çok uykusuzum ya.