Arkadaşlar merhaba. 9 aylık oğlumun kakası bir tuhaf kokmaya başladı. Elbette kaka kokusu keskindir ve hoş kokmaz ama her zamankinden farklı işte. Beslenmesinde hiç bir değişiklik yok gözle görülür bir rahatsızlığı da yok. Acaba neden olabilir? Var mı hiç fikriniz?