Melekannem Merhaba kızlar oğlum yasından iri bir çocuk gecen aylarda ulturasonda dalagı normalden biraz büyük dediler doktor baya kan testi yaptı ama bisey yok dedi senede 1 kontrol dedi fakat ben içim rahat etmedi böyle olup düzelen varmıyddı?
MiracAlpinveUmutunAnnesi Melekannem benim dalağım büyük benim doktorumda hic bir sorun olmaz doğum da olan bir olay olabilir demisti ben kücükken suan 25 yaşındayım herhangi bir sorunum yok cok şükür
Melekannem MiracAlpinveUmutunAnnesi Anladım çok sağolun sizde içimi rahatlattınız bende tedirgin oldum canım sıkıldı öyle söylediklerinde baya kan aldılar ama bisey cıkmadı gene de anne yüreği 🙏
MiracAlpinveUmutunAnnesi Melekannem tabiki anlıyorum sizi 🌺 Ama merak etmeyin bende bir sorun yok tabinsiz yine aksatmayın kontrolleri
Melekannem MiracAlpinveUmutunAnnesi çok soru soruyorum sanırım sizde böyle kontrollere gitmişmiydiniz?
MiracAlpinveUmutunAnnesi Benvekizim Okadar hatırlamıyorum küçüktüm doktora gittiğim de daha da gitmedim zaten ama iyi ki hatırlardınız bi ara tekrar baktırayım