Merhaba 6 bucuk aylik bir kizim var ve bazen emerek bazen ayakta sallanarak uyuyordu gece her saat basi uyanan bebegim artik 40-45 dk uyanmaya hatta bazen 20dk da bir uyanmaya basladinca karar verdim egitime baslamaya. Dunden beri gecede gunduzde hic sallamadim yani birden kestim emziriyorum yatagina koyuyorum bende yanina yatiyorum parmaklarimla oynuyor sıkılıyor mızırdanmaya baslayinca kucagima
Alıp sarilip öpüyorum 2 3 dk sonra geri yatiyorum 4-5 kere ayni sey tekrar ediyor biraz once artik mizmizlanma degil aglama basladi kucagima alıp pışpışla hafif dalmaya baslayinca geri yatirdim acaba dogru mu yapiyorum birden destekleri kesmek güven duygusuna zarar verir mi yada bu öğretilmiş bi çaresizlik mi oluyor egitim vericem derken aramizdaki bağa zarar vermek istemiyorum lutfen cevap verin🙁yanina yattigimda göz goze gelmiyorum ve konusmuyorum arada bir pışpış diyorum birde hafif bir uyku müzigi açıyorum dun gece 5283739 kere uyanan bebegim 4 kere uyandi 3ünde emdip yatti birinde kucagima alip sakinlestirip geri daldi bilmiyorum egitimden mi oldu yoksa tesadüf mu🤷♀️