Mlkmhrrm benim merak ettiğim bir soru daha var. Ben hiç tiroidlerime baktirmadim eskiden ama hep kilom vardi. Azicik yesem kilo aliyordum diyet yaparsam da veriyordum. Ama cabuk alıyordum. Ben hamileyken baktılar ve değerim basta 1.5 çıkmıştı sonra 5 aylik hamileyken bi baktılar 4 olmuş. 2,5tan düşük olması gerek diye 25 mg euthyrox verdi. Onu ictim. Dogum yaptım doktor birsey demedi bıraktım bende hiç içmedim. Benim tiroid yüksekligim bebekten dolayi mi oldu doğunca bitti mi? Yoksa hep tiroid sorunum mu vardı? Onu hala anlamadım. Ona göre doktora gidip tekrar baktiracagim