Gunaydin sevgili anneler… oglum suan 1 yasinda ve ben 1 yildir sutumu sagarak veriyorum cunki kuvezde kaldigi icin biberona alismisti sonra ne yaptıysam almadi memeyi.. fakat artik gunde 50 cc kadar anca cikiyor kesildi kesilcek😔 sizlerin sutleri ne zaman kesilmisti tam anlamiyla kesildiginde nasil bir ruh hali icinde oldunuz? Galba bende de psikolojik anlamda bir bosluk yaratcak bu.. bunada sukur elbette en azindan 1 yasa kadar aldi fakat sagarak veren annelerin ruh hali emzirenlere gore daha farklidir.