Canım 5 yaşına da gelse bıraktırırken vicdan azabı çekiyor insan bi boşluk da hissediyorsun 🙂onun bırakma vakti gelmiş bırakmazsa yemek yemez benim oğlum 3 yaşına geliyordu nerdeyse zorla bıraktırdım ilk baş vicdan azabı cekiyorsun ama sonra oh bı rahatlık varmış diyorsun😁😁