Kızlar kaynanamlar kurbanı kestiler fakat ihtiyacı olanlara pay vermeden buzluğa attırdılar. Ben de burda kimseyi tanımıyorum. Annemlerde annem nerdeyse hepsini dağıtırdı dağıtmazsan kabul olmaz diye. Kaç ay geçti üstünden ama ben hala etleri yerken tereddüt ediyorum. Kızıma da o etlerden yediricem bi sıkıntı olmaz değil mi?