Bebeğim16 günlük, doğduğu gün sol gözünün pınarında şişlik vardı, doğum ödemidir dediler ama geçmeyince doktoralara gitrik, Gözyaşı knalının tıkalı olduğunu açılması için sondalama operasyonu yapılması gerektiğini söylediler :( benzer bir durum yaşayan var mı?