uykusuzpanda yaklaşık aynı sorunu yaşadık, çocuk cerrahiye götürdük. Açıkçası ben kendi anatomimi de bilmediğimi fark ettim, doktorumuz gösterdi yapisikligin nerde olduğunu. Ilk başta kendimi suçladım ıslak mendil kullandığım için ben mi sebep oldum diye ama bu genetik bir durum bile olabilirmiş, pek çok sebebi olabileceğini söyledi doktor. Hormonlu bir krem verdi, sabah akşam kullandim minik minik açma hareketleri de yaparak canını yakmadan, 8.günde açılmıştı. Ama tekrarlayabilen de bişey olduğunu öğrendim o yüzden sürekli kontrol ediyorum, her gün vazelin de surerek o bölgeye gazlı bezle minik minik basınç uyguluyorum