Kayra50 isilik mi olmuştu yani?
Kızım şampuandan kaynaklı egzama olmuştu. Saç derisi ve yüzü pütür pütürdü. Doktor buna uygun bir tedavi verdi ve o şekilde pütürler geçti ama yakından baktığınızda o pütürlerin izleri gözüküyordu. Zamanla o da geçti, bebek cildi kendini daha kolay yeniliyor demişti doktoru ve hiçbir krem kullanmamamı söylemişti.
1 yaşına kadar cildine nemlemdirici olarak sadece Mustela Stelatopia nemlemdirciyi kullandık. Çok fazla da sürmüyordum gözenekleri tıkamaması ve tekrar isiliğe, egzamaya meyilli hale getirmemesi için. Bu nemlendiriciyi alabilirsiniz sizde. Bu tarz isilik, egzama gibi atopik durumlar için üretilen bir seri.