Mehmetmoms Ben arada içerim ama bebekten bebeğe değişir benim çocuğuma yapmıyor normalde de gazlı bi bebek değil
Bubu Sarenuray doktor bana her gün bi tane iç dedi bebegim gazlıyken de içiyorsm gala da içiyorum hatta gazını alıp bebege de verdirdi bi çay kaşığı.
Bereninannesi Sarenuray gaz yapıyormu bılmıyorum ama soğukken ıcme oda sıcaklığına getirip iç onun soğukluğuda gaz yapabılır. Bende bebeğim ilk doğduğunda bekletip bı cay kasığı vermıstm ve sarılık olmamıstı