Merhaba acil bişey sormak istiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim… 2. Ay alışında koladan yapılan aşı iz bırakan aşı ya onun baş tutacağını falan söylemişti ebe 20 gün oldu alıyo yaptıralı ama hiç baş tutma olmadı aşınım yeri bile belli değil baş tutamazsa bir daha yaparlar falan diyorlar öyle mi ebeyi arayacağım ama yaşayan var mı nasıl olacak kızım o aşıdan sonra çok huzursuzdu bi hafta boyunca ..????