Melekler benim kızımda pişik değil de asitli şeyler tükettiğimde( mandalina, portakal, limon, domates, salça vb) hemen kıpkırmızı oluyor fotosunun belirli yerleri. İlk başta hep pişik sanıyordum meğer asitli şeyler yakıyormuş bebeğimin totosunu yani bir nevi alerjik oluyor. Şimdi hiç tüketmiyorum tertemiz totosu. Bir deneyin derim emziriyorsanız.