Oğlum 2.5 aylık 3 operasyon birden girecek saat 9 da. Tek başımayım yalnızım bakalım nasıl atlatıcaz sonrası nasıl olacak biraz korkuyorum. Dualarınızda bizede yer verir misiniz? Sağ Salim atlatalım. 🙏🙏 Allah hepimizin evladını bağışlasın yar ve yardımcısı olsun inşallah. Allah duasında bize yer veren vermeyen herkesten Razı olsun. ❤️