Hshdhdhd Kizim 5 ay 1 gunluk oldu hala birinden emerken digernden akiyor ne zaman duzelcek bu durum 😣 tecrubeli anneler yorumlarinizi bekliyorum
BaharBebek34 Hshdhdhd 9 ay oldu hala aynı🤦🏻♀️ Hatta geçen mastit olmak üzereydim, zor atlattım. Bend r merak ediyorum, terbiye falan da henüz yok🥺
Kusursuzhata 7 aya doğru gidiyoruz bende de durum aynı terbiyeden kasıt yumuşaması ise evet yumuşadı ama bu fışkırma olayı geçmedi