Bir_prenses_anasi
Bebeğimin kilosu iyiydi, doktor 6. Aysa kesebilirsiniz dedi gece beslemesini. Alışkanlıktan kalkıyorlar, bir de uyku da çok önemli bir besin büyümeleri için dedi. Ben rüya öğünü yapıyordum. Kestim, şimdi bir iki kez kalkıp emiyor ve uykuya geri dönüyor, bazen hiç uyanmıyor. Aslında uyandığında su vererek ya da kucakta pışpışla uykuya dönerde üç beş gün sonra hiç kalmaz diyorlar, ben de henüz deneylemedim☺️