Merhaba anneler. Bebeğim 50 gunluk. Bebeğim geceden beri 7-8 saatdir idrar yapmiyo, normal ola bilirmi bu durum? Çok korkuyorum. Anne sütü, azcikda mama içiyo. Dun çok kustu, kakada yapti bi kaz keç.boyle bi durum yaşaya ve ya bilgisi olan varmi, Sabahı bekliyodum doktor için