Merhaba kizlar bebeğim 2 yaşında emzirmeye bıraktirdim ama okadar fazla sütüm varki gogsum okadar dolu ki mastır olmaktan korkuyorum makina ile boşaltıyorum sadece rahatlatmak için ama onda 2 bardak çıkıyor nasıl azaltma bilirim yardımcı olurmuş unuz… Şimdiden TSK ederim…