3 buçuk aylık bebeğim var burnunda hırıltısı var ilk defa böyle oldu hapşurmasıyla birlikte burnundan sıvı şeklinde bütün pislikleri geldi ve Şuan ağzından sadece nefes alıyor grip oldu ne oldu bilmiyorum daha çok küçük ne yapıcağımı bilmiyorum doğduğundan beri çok terliyor gece emmek için uyandı su gibi olmuştu Şuan burnundan nefes almakta zorlanıyor yarın bir hastaneye gitsem mi acaba ne önerirsiniz