Nefesim-21 Kızlar bebeğim 3 buçuk aylık uyurken gözlerini açmadan hıçkırarak ağlıyor. Bugün akşam uyumuyodu kucagımdayken hiçbi sebep yoktu ve birdenbire bişeyden korkmuşcasına içli içli ağlamaya başladı. Bunun sebebi ne olabilir lütfen yardım edin
ikbalkr Nefesim-21 eşim nöbetteyken yaşadım ben de. Gece bi an içli içli ağlayarak uyandı dedim korkuttular heralde okudum sakinleştirmeye çalıştım sonra rahatladı uyudu ama gelin gorun ki ben uyuyamamistjm ondan sonra korkudan 😅 bilemiyorum belki korktu ya da başka bisey .
ilknur_acr94 Nefesim-21 oğlum 4 aylık benimkide bazen o şekilde ağlıyor. Açıkcası öyle olduğunu zaman buradayım birtanem diyip dualar okuyorum.
busra_02 Nefesim-21 rüyasında korkuttular onu ozaman annesi ona sarılıp hissettirin kendinizi birde okuyun 😌
Nefesim-21 Yasmin47 gaz olayı geçeli 1 ay oluyo aslında ilaçları vs bıraktık. Gaz ağlaması gibi değil zaten ama
Nefesim-21 ikbalkr Yasmin47 atak dönemlerinde mi oluyo böyle korkmalar çığlıklar? İlk bebeğim o yüzden çok bilgim yok bu konular hakkında
GUZGUZELI Nefesim-21 bizde de iki günde bi dediğiniz oluyor takmayın bı anda kâbus görmüş gibi ağlıyor çigırarak. Hemen elini tutup kulağına buradayım annecim diyorum ve Felak nas okuyorum
GUZGUZELI Nefesim-21 burada da yazıyordu happy kids te bebekler gün içinde oynadıkları oyunları insanların guldurmeesini falan rüyada görüp bazen öğrendikleri şeyleri falan zihinlerinde tekrar ederler miş. Kendilerini kaptırdıklari zaman da böyle şeyler olur Muş aslında sağlıklı bı zihnin göstergesi
GUZGUZELI Nefesim-21 tekrarlarsa doktora görüşün o şekilde olanını da yaşadım ben ama Bir kez yaşayınca çok üstünde durmadım büyüme atağı etkileri dir diye düşündüm ama devamı gelirse kesinlikle doktoru ile görüşürüm çünkü bu önemli
GUZGUZELI Nefesim-21 aynen dudağını büküp ağlıyor birden bire bende üzülüyorum ama kısa sürüyor tekrar eski moda dönüyor sakinleşmesi uzun sürüyorsa ve sık oluyorsa takipte kalın hangi zamanlar yaptığını falan takip edin