papatyammmmmm 40 günlük olduk doğduğu andan itibaren emmedi 2 hafta uğraştık kaynanamla ama maalesef emmedi sürümde vardı ama hep ağladı ve asla almak istemedi. Sıkmayın canınızı 2 hafta uğraştık bunun yanında mama da verdim keşke diyorum 2 haftada ugrasmasaydim. Bebeğiniz ağlasa daha mı iyi? Üzülmeyin emmiyor sütüm yetmiyor diye. İlk başta çok taktım neden emmiyor istemiyor diye. Sonra o ağlamaları ve mama yiyip rahatlayıp uyumalarini görünce takmadım.
05ay05az20e1sra14na9di3r27 papatyammmmmm ay ayni ben benimde doğdu doğalı tutmuyor kabullenmek zor ama evet tutmayinca tutmuyor bende çok üzülmüştüm ama elden bişey gelmiyor sonra biberonla verdim neden ac kalsın da inatlasayim en azından karni doysun dedm
Balevlat26 papatyammmmmm benim bebegmde hc emmedi. Ilk 5 gün sütüm gelmedi mama wermk zornda kaldm snra sütüm geldı ama asla emmek istemedi bidaha 1 ay ugraştm o agladı ben agladım mememi werdikçe kıyamet kopuyodu biberonda susuyodu. Snra kabullendim. Şmdi 2 ay 7 günlük o biberonla mutlu 😊 ama ben çewre baskısını asla unutmıcam hep niye emzirmedin sütün mü yok emmiyomu, emzirmek mi zor geldi mama weryon dıyenleri o lohusa halimle beni dahada üzenlere hakkım helal degl..
Mom19 papatyammmmmm Benim ilk oglumda tutmadı çok uğraştım neler denedim babasının kucağından emzircem die alınca ağlardı.Bu bebek benim değil karışmış die ağladım.Sutum damla damla geliyordu pompa ile sağıp 1 damla babası çay kaşığıyla veriyordu .Bende koca bardak su içip gelip yine sagiyordum.Cok zor zamanlardı en son dayanamayıp gecenin bı yarisi mama almıştık.😒2 gŞimdi koca çocuk oldu ben üzüldüğümle kaldım
SinemB papatyammmmmm doğduğu günden vberi hiç emmedi ve ben 5 ay süt sağdım sürekli 5.Ay sütüm bitti mama devamke
Cerenmasal Canim oncelikle kendine morel vermen lazim,acaba birde gogsune silikon meme uclarindan takipmi denesen emzirmeyi,yada emzirme danismanligini alsan,minik bebis belki gogsunu kavrayamiyordur,
05ay05az20e1sra14na9di3r27 Cerenmasal tutmayan bebek onunla bile tutmuyor malesef neler neler denedim göğüs ucum yok diye tutmadi ama sonra az az emer olunca çıkardı ucunu bu seferdr yine emmemeye başladı. Yani biz artık onlarin istedigi gibi davrajacagiz😂
papatyammmmmm Cerenmasal Hepsini denedim desem size😓 doğum yaptığım hastanedeki emzirme danışmanına gittim, onun harici aventin silikon göğüs ucundan aldım en son sağma makinesi aldım o şekilde verdim ara ara denedim ağlaya ağlaya iktirdi resmen mememi😓 bende en son pes ettim şuan mutluyum çünkü ac kalmıyor mama veriyorum evet ama ağlamıyor boş yere emmicem diye
Cerenmasal papatyammmmmm gerci haklisiniz nasil mutluysa rahatsa o sekilde devam etmek gerekir,en kotu sagip verirsiniz sutunuz varsa,bende 6 aydan beri aptamil veriyorum
papatyammmmmm Balevlat26 duygularıma tercüman oldunuz aynı şeyleri yaşamışız ve tanımayan insan bile bebeğimi görünce soruyor emmiyor diyince bin tane soru benide çok üzduler.. özellikle çocuk doktoru kontrole gittik sordu hala emmiyor dedim seninde istediğin oldu dedi baba ben emmesini istedim emmedi uğraştım mama yapmak daha zor emzirmek daha kolay tavra bakar mısınız
Balevlat26 papatyammmmmm çocuk doktoru bnada laf söyledi emmiyo napaym hep aglıyo mememi wernce dedim. 2. Ay kontrole gttgmzde yine sordu emmiyor dedim. Eşimin yanında sen emziremiyosundur dedi bana actırdı mememi bebegmi emzirmeye çalştı ortalık inledide ozaman anladı tamam dedi
papatyammmmmm Balevlat26 cidden hepsi aynı galiba ya ilk başta gittim bir arkadaşım tavsiyesi üzerine gayet güzel ilgilendi sonra bozdu bu ay bizimde kontrolümüz var bakalım yine ne diyecek..
Balevlat26 papatyammmmmm ben memnunum ilglenyo bebekle ama emzrme knusuna takık durumdalar işte ne yazkki