Kızlar 4 günlük bir kızım var ve ozellikle geceleri uykudan uyanınca adla emmek istemiyor kafasını ve gövdesini geri çekiyor ve aşırı ağlıyor ama gün içerisinde böyle değil. Bende mecbur hem sarılık olmasın hem aç kalıp ağlamasın diye biberon ile mama verdim. Sorun ne sizce? Ben beni emsin istiyorum çünkü süt geliyor birikiyor ve ağrı yapıyor.