pofudukbebek Arkadaşlar merhaba 18 günlük olduk kilomuz 6 günlükken 4.300 dü hastaneden çıktığımızda 4.170 di emiyor gayet normal ama biraz fzla mı emiyor biliyorum çok süt geliyor bir anda ağzına onu farkettim Bir anda çektiği zaman çok süt geliyor ve ağzından burnundan geliyor öksürüyor sizdede emme süresi en az on beş dakika Çokta uyuyor ara sora gazı oluyordu ama kimyon kullanıyorum onada yaradı Günde iki üç kere hıçkırık turuyor ve ondan önce kusmuş oluyor genelde bazen ekşitiyor sütğ bazen içtiği gibi sulu hiç bişi olmamış şekilde çıkartıyor nekadarı normal bilmiyorum sizlerdede oluyormu aceba ?
Huzurkokulum pofudukbebek hepsi normal canim emzirmeye baslamadan once biraz elinle sag sutunu sonra emzir daha rahat emer. 2 ay sonra emin ol bu kadar sutun gelsin tekrar eskisi gibi diye dua ediceksin zamanla boyle olmuy9🙁