AnneBebek1 ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN KUSAN BEBEK COK ZOR. Ek gıdaya çatalla başlamıştım kusmalar başlayınca blenderla geçtim. 12 aylık olana kadar kıymayı bile blenderdan geçirdim ekmeği bile… Çekmeyen bilmez sırf kusmasin diye. 12 aylık olunca katiya geçtik yavaş yavaş. Hala ne yese mutlaka su içer yanında. 18 aylık oldu inanın 5 ay boyunca 3 öğün kusardi. 1 yaşından sonra haftada 2-3 e indi. Bu ilaçların etkili olduğunu düşünüyorum. Yine gaz çıkarma anında kusar, öğürme refleksi hala devam 😔 ama buna da şükür diyorum…