hanımlar merhaba kızım 1 hafta sonra 16 aylık inşallah balık yağı alacagım möllers daha iyi diye duydum alacaktım trendyoldan ama karsıma nutrigen balık yağı da çıktı yorumları fazlasıyla iyi ama 3 yasından sonrası için uygunmuş bebeği bu aylarda olupta nutrigen kullanan varmı acaba ?