Zeyna_ kolik bir bebektir belki, belki gazı vardır veya reflüsü vardır midesi rahatsız oluyordur. Belki de uykusu bitmiştir :)
Sürekli uyumuyorlar tabii ki. Robot değiller ama insan bazen sürekli uyumaya programlı olsalar keşke diyebiliyor… 18. aydan bilgi vereyim o zaman, 2 yaş sendromunun ayak sesleri uykuya direniş olarak gelmeye başladı. Sabah 7:30da uyanan kızım gün içinde sadece yarım saat uyudu ve gece 00:00 da ağlayarak uykuya geçti. Bu kısım daha zor, alışılıyor ama bi şekilde :)