6714431 4 mart oğlumun doğum günü nasıl yapsam kimleri cagirsam yada çagirmalimiyim diye düşünüyorum. Sizler nasıl yapmayı düşünüyorsunuz
Eminos 6714431 30 mart ilk yas dogum gununu cekirdek aile olarak kutlamistik bu sene ailelerimiz ve arkadaslarimizla gunduz kutlamayi dusunuyorum ayni zamanda bebegime da cinsiyet partisi yapalim diyor kardeslerim 12 haftalik hamileyim
Buglemefsaamoms 6714431 benide ilk yaş günü herşeyi dört dörtlük olsun diyorum sonra pande mi geliyor aklıma kimseyi çağırmasam küserler mi bilmiyorum kafam karışık benimde
busra_02 6714431 canım ben yaparsam eğer evde kendi aramızda yapıcam süsler alıcam hediyelik falan iştir bi tanede stüdyo çekimi yaptırırız şimdilik bu kadarı makul
6714431 busra_02 çok güzel bende öyle karar verdim kendimiz ve stüdyo da resim çektirdim peki kıyafeti nasıl yapacaksınız
Medine_1992 6714431 benim oğlum da 3 mart 💙 ben yapmayacagım sanırım böyle bir dönemde risk belki kendim bir pasta yapıp bir kaç foto cekeriz o kadar 🙄
busra_02 6714431 ben kendim öyle bi takım alıcam gömlek pantolon erkek zaten aynı renkle bende elbise giyicem😊
Borasmomy 6714431 23 mart biz de şimdilik balon falan filan aldım kıyafet bilemedim çağırırsam sanırım kendi ailem ve eşimin ailesi olur çünkü hepsi çok hevesli çekim istiyorum ama öyle birkaç poz konseptlilerden araştırmalardayım 🤗
sokomel biraz balon harf süs vs aldım. bebeğimin yiyebileceği türden şekersiz doğal bir pasta yapacağım. hediyeler vs. kimseyi çağırmayacağım sadece ailem o da belki. papyonlu gömlek kot aldım.