Hayırlı geceler kızımın alerjisi var yedi ay sekiz günlük demiştim Aptamil ya da hip ne önerirsiniz demiştim Aptamil aldık kızım asla biberonu kabul etmiyor kaşıkla 160 milim zorla verdim acaba diş mi çıkartıyor iki tane dişi patladı başka diş mi çıkartıyor acaba ya da başka bir sorun olabilir mi midesinde felan lütfen Allah rızası için bilen lütfen bana yorum yapsın mamayı beğenmedi yoksa bir yerde hata mı yapıyorum önceki maması alerjili mamayı da tadı çok kötüydü iyisini aldık onu da içmiyor