Ciyopasamm 1yaştan önce zaten süt verilmez canım. Bunu artık herkes söylüyor neredeyse.sağlım o aklarıda uyarıyor. Mama almanız gerekli. Pahalı demişsiniz. Zaten cocuk geceden geceye içicek aldığınız mama size 1 ay yeter. Pirinç unu yapayım demişsiniz, ne besleyiciliği var nede vitmaini. Kuru tokluk sağlıcak midesi hazmedemeyebilir. Yanlış anlamayın beni ama, cocuk tok olsunda, hem para vermeyeyim, hen vitamin olmasada olur. Yeterki doysun bu mantıkla yazmıssınız gibi. Diğer arkadaşlara verilen cevaplar bana öyle hissettirdi.