Ateş ve agrım yok , aynı şekilde bende de var , üç ayrı doktor inceledi . Geçmesi uzun sürer hatta bebek emzirmeyi bırakana kadar geçmeyebilir dedi. Antibiyotik kullandım , ters emzirme uyguladım , duşta sıcak suyla masaj yaptım hiçbir etkisi olmadı hala duruyor ..