Asilinannesiiiii kesinlikle baston .Konforlu sürüşü rahat bir araba istiyorsaniz chicco liteway3 diyorum biz cok araştırdık ve tekerlekleri falan oyle rahat ki takılma asla yok hafif zaten .tamamen yatabiliyor kışlık olabiliyor polar giydirmesi de var .yagmurluk da var .tentesi tam kapaniyor diger arabalarda kısa oluyo.acikcasi eksi bi yönünu bulamadim.youtubedan yazıp inceleme yapmıştik izleyip sizde bakin derim ,😍