Annelerimm bebeğim 5 aylık doğduğundan beri çok gazlı bi bebek olduğu için malesef salıncakta sallanarak uyumaya alıştı şimdide ayağımda sallayarak uyutuyorum ama bazen hiç birşey yapmıyorum yatağa bırakıyorum kendi kendine uyuyor geceleri bazen emzirip koyuyorum uyuyor sabahları eline çıngırak veriyorum bi bakıyorum uyumuş oluyor ama bazen ne yaparsam yapayım uyumuyor nasıl bi döngüdür bu annelikte beni en çok zorlayan tek şey uyku oldu Rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🤲🏻❤️