10gün önce 4aylık olduk ve doktorumuz bu demir damlasını önerdi kullandığımız günden beri oğlum çok huzursuz sürekli mızmızlanıyor ya da yattığı yerden kalkmak istemiyor halsiz 2gün önce ishal oldu koyu yeşil aşırı kokulu kaka ve bezini açtığımda kaka çiş yokken şeffaf bir uzantıyla karşılaştım mukus gibi koyu yapılı herhangi bir yan etki yazmıyor kutuda 2gündür kullanmayı kestim kaka ve koku düzelir gibi oldu içerisindeki vişne aromasından şüphelendim yarın doktora götürmeyi ya da sormayı planlıyorum ama içim rahat etmedi sizce damladan mı ve başına gelen var mı?