Canim iyi aksamlar korkunu hafifletmek icin yaziyorum benimkide gecen ay ayni seyleri yapiyordu kasiyodu kendini kollarini hih diye sinirlenircesine ses cikariyodu acile goturdum epilepsimi diye dusunmekten kafayi yiyecektim.
Hatta video cekip gosterdim doktora kan testi , eeg ,MR, ve scanner cekildi cookkk sukur Rabbime hepsi temiz 1 gece muşade altinda kaldik hastanede. Sonra nöropediatri uzmaniyla hemen bi randevu ayarlandi doktorun gozlemlemesiyle bu hareketler norolojik veya epileptik hareketler degil dedi.
Hala nedir bilmiyorum ,biseye kizinca darlaninca yapiyo sanki ,gazi varken mesela,yemek yemek istemezken.
7 aylikken basladi iste 1 hafta yapti boyle o surecte hemen hastaneye kostum sonra kesmisti,bu hafta gene yapiyo ama oyun bellemis gibi guluo da fln baska sesler hareketler yapio. Hatta esim dalga geciyor artik oglum senin canin hastaneye gitmek istiyor galiba diye😀 Anne yuregi hemen telaslaniyoruz. Yinede bi gidin testleri yaptirin iciniz rahat etsin. Insallah biseyleri yoktur bebislerimizin. 🥰