Kuzeycik benim sütüm hamileliğimin 4-5. ayında gelmeye başladı ve şakır şakır akardı, sezaryen doğum yaptım ama sütüm hep öyle bir geldi ki her emzirmede duştan çıkmış kadar şakır şakır akardı hatta çoğu zaman fışkırırdı. Nazar değdi heralde ben 40ım çıktıktan sonra düzenli adet gördüm hiç gecikmem olmadı, birkaç gündür kızım çok huysuzdu nolduğunu Bugün anladım 😔 boza hurma rezene vs deniyorum ama diğer çaylardan tabletler de alacağım inşallah toparlar kısa sürede 😊