Prensesim-nefes Hanımlar iyi geceler , bebeğim 6. Hastalık denilen problemi yaşıyor . İştahı tamamen kapandı iştah açıcı şurup lar dahi fayda etmiyor bu durumu yaşayan var mı ? İştahsızlıgı aşabilenler destek olabilir mi ?
Arzu-omur23 Prensesim-nefes benm oglumda yasadı. Ama her bebekte farklı bıse oluyomus. Bızımkı 5 6 gun 39.5 du atesı hıc dusmuyodu. Ates dusuncede vucudu hep dısarı atmıstı. 1 hafta surdu yanı. Çok şükür geçti.. çok geçmiş olsn
tombikdonerkankasiiskender Prensesim-nefes oğlum da oldu 6.hastalık ama bizde sadece 3 gün süren ateş oldu sonrasında vücudu döküntü yaptı elhamdulillah geçti gitti ama iştahımız kesilmedi onu bilemiyorum
Prensesim-nefes Mariposa ateşi bugün yok döküntüler başladı ama hastalığın başında bu yana mama reddi yapıyor . Ek gıda da veremiyorum 😣
Mariposa Prensesim-nefes biraz kendi haline birakin zorlamayın , ısrar ettikçe de biraz nazlanıyorlar. Aç olunca elbet yiyecek
Mariposa Prensesim-nefes yemediği zaman mecbur vereceksiniz. Ben özellikle aç veriyordum çünkü antibiyotiği hep kusuyordu tok karnına verince.
Esuka Biz de geçen hafta ateşlendik 3 gün inatçı ateş sonrasında ishal ve vücutta döküntü oldu . İştahsızlık oldu .Doktor viral dedi ama 6. Hastalık mıydı acaba bizimkisi de bilmiyorum
Mariposa Prensesim-nefes yo hayır doktorum kendisi söylemişti zaten kusuyor diye aç karnına veriyordum mide boş olunca kusamiyordu sonra yediriyordum tabi. Hem emiyor hem ek gıda veriyorsanız emzirmeyin aç karnına mutlaka önce gıdasını verin çorba vs her ne ise ondan sonra tok karnına emzirmeye çalışın öbür türlü yemekten önce meme emince kilo kaybı da oluyor çocuklarda